Viete, čo by mala mať značka, aby bola úspešná? Existuje nejaká celebrita, ktorá by dokázala predať aj "vodu v koši"?
Viete kto je brandista? Patríte medzi nich?

Do Rannej šou opäť prišla aj Lucia, ktorá priniesla aktuálne informácie o našej vláde a eurovale ale aj informáciu pre tých, ktorí hľadajú zaujímavú prácu...

Brand I: Čo musí mať značka, aby ľudí prilákala?

Brand II: Kto je brandista? Čo číta, kde nakupuje, kde je...

Brand III: Podľa čoho sa z brandu stane silná značka? Dokáže niekto predať aj "vodu v koši"?

Brand IV: Dá sa rozlišovať medzi značkami?

Brand V: Čo je slepý spotrebiteľský test?

Aká farba auta je najobľúbenejšia v tomto roku?

Predčasné voľby a schválenie eurovalu.

Ak chcete zaujímavú prácu máte možnosť - vedecké stredisko CERN hľadá pracovníkov.

Spolupráca Ivana Táslera a Richarda Müllera na novom Richardovom albume Už.

No Name o svojej spolupráci s Lucie Bílou.

Biela farba zubov nie je biela.