Austrálsky televízny spot "Hahn Super Dry" vyhral vo francúzskom Cannes Zlatého leva za najlepšiu televíznu reklamu na pivné výrobky.

A podľa mnohých kritikov zaslúžene, pretože je to zázrak pre mužské oči. Reklama je o úžasných krokoch než sa pivo dostane do skla: cez trofeje, biciu súpravu, Elvisove sako či popri televízoroch, na ktorých sú pustené "karate, kung-fu filmy".

Ide jednoznačne o reklamu, ktorú si pustíte minimálne ešte raz, aby ste vysledovali všetky maličkosti, ktoré v sebe ukrýva. Zaujímavé je, že toto video je dielom austrálskej reklamnej agentúry Publicis Mojo, a ide o ich prvý podobný počin.


Najlepšia reklama na pivo roku 2012 - Hahn - Super Goes In:

 

Na Medzinárodnom festivale kreativity vo francúzskom Cannes sa okrem televíznych reklám hodnotia aj tie tlačené. Víťazom v podobnej kategórii, teda najlepšia printová reklama na pivo, sa stala kampaň austrálskej agentúry Clemenger: "Tráviť viac času s manželkou? Zostaň ešte dlhšie"