Coca-Cola a producent Mark Ronson vyzývajú mladých z celého sveta,
aby sa hýbali v rytme londýnskej olympiády




Spoločnosť Coca-Cola sa nechala inšpirovať rytmami, duchom a kultúrou Londýna, v ktorom sa za necelý mesiac uskutočnia olympijské hry. Cieľom kampane "Move to the Beat" je inšpirovať mládež po celom svete, aby spoznala olympijské hry a športovcov aj z inej stránky. Kampaň stavia na vášni tínedžerov k hudbe, inšpiruje sa londýnskym hudobným dedičstvom a prepája londýnsku hudbu s olympijským športom.


V optimistickej pesničke "Anywhere in the World", ktorú  vytvoril držiteľ Grammy Mark Ronson a populárna vokalistka Katy B, sa miešajú zvuky olympijských športov s rytmom londýnskej hudby. Ronson hľadal inšpiráciu pre melódiu piesne po celom svete, kde sa stretával so športovcami a natáčal zvuky ich športu, ktoré určujú rytmus skladby.  „Podarilo sa mi urobiť niečo naozaj unikátne, keď som sa zoznamoval s týmito pozoruhodnými športovcami a natáčal zvuky ich športu. Je skvelé spolupracovať s Coca-Colou na kampani Move to the Beat pre londýnsku olympiádu 2012,“ uviedol Ronson.

V kampani "Move to the Beat" sa predstaví päť mladých olympijských nádejí. Všetci sa do výberu dostali preto, že zosobňujú hodnoty pozitívneho prístupu a optimizmu, ktoré sú kľúčové pre Coca-Colu a samotnú olympiádu. Kampaň podporia nasledujúci športovci:

Darius Knight, 21 rokov, stolný tenista z Veľkej Británie
David Oliver, 29 rokov, pretekár v prekážkovom behu na 110 metrov zo Spojených štátov
Kseniya Vdovina, 24 rokov, šprintérka na 400 metrov z Ruska
Dayyan Jaffara, 17 rokov, lukostrelec zo Singapuru
Maria Espinoza, 23 rokov, taekwondistka z Mexika

Športovci poslúžili Markovi Ronsonovi ako orchester – unikátne zvuky, ktoré sú typické pre ich športové disciplíny, sú ústredným motívom piesne kampane.