Coca-Cola a producent Mark Ronson vyzývajú mladých z celého sveta,
aby sa hýbali v rytme londýnskej olympiády

aby sa hýbali v rytme londýnskej olympiády

Spoločnosť Coca-Cola sa nechala inšpirovať rytmami, duchom a kultúrou Londýna, v ktorom sa za necelý mesiac uskutočnia olympijské hry. Cieľom kampane "Move to the Beat" je inšpirovať mládež po celom svete, aby spoznala olympijské hry a športovcov aj z inej stránky. Kampaň stavia na vášni tínedžerov k hudbe, inšpiruje sa londýnskym hudobným dedičstvom a prepája londýnsku hudbu s olympijským športom.

V optimistickej pesničke "Anywhere in the World", ktorú vytvoril držiteľ Grammy Mark Ronson a populárna vokalistka Katy B, sa miešajú zvuky olympijských športov s rytmom londýnskej hudby. Ronson hľadal inšpiráciu pre melódiu piesne po celom svete, kde sa stretával so športovcami a natáčal zvuky ich športu, ktoré určujú rytmus skladby. „Podarilo sa mi urobiť niečo naozaj unikátne, keď som sa zoznamoval s týmito pozoruhodnými športovcami a natáčal zvuky ich športu. Je skvelé spolupracovať s Coca-Colou na kampani Move to the Beat pre londýnsku olympiádu 2012,“ uviedol Ronson.