Píše poslucháč Ivan. Náš pravidelný prispievajúci: „Tak som opäť tu. Tento krát nie s fotografiami, ale s návodom, ako sa krásne zbaviť otravného telefonistu. Bude to dlhé, ale ja sa na takýchto žartíkoch ohromne bavím.
Poďme k veci: Poznáme ich všetci. Sú to nielen „prieskumáci“ verejnej mienky, ale tiež obchodníci, díleri, finanční poradcovia, pracovníci bankových sektorov, zástupcovia mobilných operátorov a podobne. Majú niekoľko spoločných vlastností: Zavolajú v tej najnepríhodnejšej chvíli, sú až príliš ukecaní – proste – v danej chvíli sú otravní. A tak vám posielam jeden návod. Nevymyslel som ho ja, ale Tom Mabe, Američan, ktorý sa živí tým, že si robí žarty z telemarketingu, nahráva tieto rozhovory a predáva ich na CD.
Toto je jeden z jeho najlepších rozhovorov, ktorý som si dovolil mierne upraviť pre našinca. V našom modelovom rozhovore bude vystupovať pán Novák (N), ktorému telefonuje zamestnanec telemarketingu (T).“
Poďme k veci: Poznáme ich všetci. Sú to nielen „prieskumáci“ verejnej mienky, ale tiež obchodníci, díleri, finanční poradcovia, pracovníci bankových sektorov, zástupcovia mobilných operátorov a podobne. Majú niekoľko spoločných vlastností: Zavolajú v tej najnepríhodnejšej chvíli, sú až príliš ukecaní – proste – v danej chvíli sú otravní. A tak vám posielam jeden návod. Nevymyslel som ho ja, ale Tom Mabe, Američan, ktorý sa živí tým, že si robí žarty z telemarketingu, nahráva tieto rozhovory a predáva ich na CD.
Toto je jeden z jeho najlepších rozhovorov, ktorý som si dovolil mierne upraviť pre našinca. V našom modelovom rozhovore bude vystupovať pán Novák (N), ktorému telefonuje zamestnanec telemarketingu (T).“
