Fun rádio

Playlist

hraných skladieb

×

{{ song.title }}

{{ song.author }}

{{ song.time }}

Lyrics

aktuálna pesnička

×
Aktuálny Live stream:
Fun streams

Uložiť článok

Ak si chceš pripnúť tento článok na svoju nástenku, prihlás sa do svojho profilu, alebo sa registruj a staň sa našim členom.

Dômyselná reklamná kampaň na knihy pre dospelých v sebe skrýva v kombinácii s inými reklamami erotické posolstvo

  • Redakcia

Ako šikovne obísť cenzúru bez toho, aby sa reklama nestala vulgárnou

„Nechaj svoju fantáziu voľne pracovať“ – to je slogan tejto jemne sugestívnej reklamnej kampane, ktorá sa v týchto dňoch objavila v belgickom satirickom časopise s názvom „Humo“. Tieto reklamy propagujú sériu erotických kníh. Dômyselne sú umiestnené tak, aby v kombinácii s inými reklamami nabrali celkom odlišný, provokatívny význam.

Reklamná kampaň, za ktorou stojí bruselská agentúra Mortierbrigade, je skvelým príkladom tvorivého marketingu a toho, ako šikovne obísť cenzúru bez toho, aby reklama nestratila svoje posolstvo a zároveň nepôsobila vulgárne.


















 
Odporúčame