31. 05. 2017
Zdieľať

Ako vtipne odpromovať pánsky produkt na holenie „tam dole“? Firma, vyrábajúca žiletky, to zvládla bravúrne

A čo pripomína tento obrázok tebe?

Dollar Shave Club je spoločnosť, ktorá vyrába žiletky a holiace strojčeky pre mužov. Už nejedenkrát dokázala, že vie svoje produkty odpromovať naozaj vtipným a trefným spôsobom. Najnovšou kampaňou, ktorá má zákazníkov upovedomiť o produkte pre pánov, na holenie intímnych partií, Dollar Shave Club  opäť potvrdil, že vie, ako zaujať. 

V hlavných úlohách sú ovocie a zelenina. Nič viac, nič menej. Len banán dômyselne umiestnený uprostred dve kiwi, baklažán medzi pár zemiakov a mrkva medzi dvoma repami. Zrejme tušíš, akú časť mužského tela ti majú tieto obrázky evokovať. Nezabudni si všimnúť detail na každom obrázku – bolestivý zárez, ktorý sa môže stať komukoľvek a kedykoľvek. Skvelý nápad na kampaň podčiarkuje výstižný slogan - Butter Safe Than Sorry!
 
ŠÍPKOU VPRAVO LISTUJ MEDZI OBRÁZKAMI 

Odporúčame

Odporúčame