Futbalová hviezda Cristiano Ronaldo prežíva už nejaký ten piatok snáď najúspešnejšie obdobie svojho života. Po víťazstve v Lige Majstrov sa značka Nike, ktorá Portugalčana sponzoruje, rozhodla, že sa pokúsi zožať marketingový úspech novou reklamou, ktorej tvárou nebude nik iný ako Ronaldo. 

Značka sa rozhodla pre jednoduchú ideu. Použila Ronaldovu fotografiu z detstva, ku ktorej dodala titulok „This boy knew“ (tento chlapec vedel), čo naznačuje, že mladý Ronaldo mohol predvídať svoj úspech. 


 

Príspevok, ktorý zdieľa nike (@nike),



Okrem Nike zdieľal na svojich sociálnych sieťach fotku aj samotný Ronaldo. Okamžite sa začala šíriť internetom.  Bystrím očiam užívateľov však neuniklo, že spoločnosť Nike tak trochu skryla realitu, ktorá spôsobila poriadny trapas. Pôvodná, neupravená fotografia totiž skrýva jeden malý detail. Mlady Ronaldo má oblečenú mikinu najväčšieho konkurenta – značku Adidas. To vysvetľuje, prečo Nike spodnú časť fotky odrezala a stmavila.


 
Ťažko povedať, či šlo a kreatívny zámer značky Nike, alebo o faux pas, ktorý nikdy nemal byť odhalený, jedno je však isté – obrázok sa šíri svetom rýchlosťou svetla, a to je v konečnom dôsledku najväčším marketingovým cieľom.