Vianočná reklama ešte z roku 2014 sa vryla do duší a pamäte mnohých. Ide pritom o počin britského filmára Phila Beastalla, ktorého náklady na ňu sa vyšplhali len na 56 eur. Za tak málo peňazí vedel vystihnúť myšlienku Vianoc takým spôsobom, že vám budú behať po chrbte zimomriavky. Len pre porovnanie, reklama Johna Lewisa s Eltonom Johnom mala tento rok rozpočet 7 miliónov libier. 

Ide o príbeh osamelého muža, ktorému zomrela matka. Zomrela mu osobu, s ktorou vždy trávil Vianoce, no zrazu ostal sám. Na pamiatku mu nechala kazety s nahrávkami. Muž však otvoril krabicu a našiel tam poslednú nahrávku, pričom dobre vie, že toto je posledná rozlúčka od jeho matky.

Mali by sme si teda každú jednu chvíľu, každé jedny sviatky vychutnať naplno a snažiť byť so svojou rodinou, pretože nikdy nevieme, ako to bude o rok.